webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, aracıma simdiye kadar hep sanayiye gidip antifiriz koydurdum. Artık kendim koyayım diyorum. Ancak gittiğimde alttan hortum sokuyorlar, su bosaltiyorlar ekliyorlar falan. Ben bunları yapmadan, antifiriz alsam, su eksildikce su yerine antirifiz koysam olmaz mı ? Teşekkürler.
komple antifriz değişimi yaptırdıktan su eksildikçe antifriz eklersin daha mantıklı. Ben o şekilde yapıyorum yıllardan beri.