• 24-11-2023, 11:15:07
    #1
    arkadaşlar ticaretle uğraşıyoruz ortağım mal alacaktı fakat 1milyona 120 bin tl faizi duyunca caydı!

    şimdi ben bu ortaklığı devam ettirmek istemiyorum o kadar emeğimiz arkadaşlığımız var
    çevremde hiç kimse mal almıyor/satmıyor bende biliyorum faize yatırıp yan gelip yatmasını ama herkesin dini, inancı kendine. bana göre çok yanlış zinadan daha tehlikeli...
    ama ortağımda 7 yıldır can yoldaşım şimdi bu durumda nasıl yol izlemeliyim?
  • 24-11-2023, 11:16:41
    #2
    Faizlerin artmasıyla birlikte parası olan herkes neredeyse faize yöneldi ve piyasa durgunlaştı ve durgunlaşmaya devam edecektir.Ticaret yapıp risk almaktansa millet faize koymayı tercih ediyor.
  • 24-11-2023, 11:17:00
    #3
    Her zzaman helal yoldan devam edip ticaret yapmanızı öneririm
  • 24-11-2023, 11:20:51
    #4
    Türkiye'de yaşayıp helal ile bir yere gelen görmedim şahsen.
    Haram maram artık yapacak birşey yok milleti bu hale getirenler utanacak.
  • 24-11-2023, 11:22:53
    #5
    1 milyona 120 bin mi? Hangi bankaymış o, yüzde 70 faiz bile verse 32 günde 58 bin getirisi oluyor.
    Arkadaşınızı uzun vadeli faiz cezbetmiş olmalı.
  • 24-11-2023, 11:23:43
    #6
    Her koyun kendi bacağından asılır. Senin kararların seni onun kararları onu bağlar. Faize bulaşanın malında bereket olmaz usta. Bu 2+2=4 kadar net. Emeksiz yemek olmaz.