arkadaşlar ticaretle uğraşıyoruz ortağım mal alacaktı fakat 1milyona 120 bin tl faizi duyunca caydı!

şimdi ben bu ortaklığı devam ettirmek istemiyorum o kadar emeğimiz arkadaşlığımız var
çevremde hiç kimse mal almıyor/satmıyor bende biliyorum faize yatırıp yan gelip yatmasını ama herkesin dini, inancı kendine. bana göre çok yanlış zinadan daha tehlikeli...
ama ortağımda 7 yıldır can yoldaşım şimdi bu durumda nasıl yol izlemeliyim?