Askerlik ve yurt dışı?
8
●332
- 24-11-2023, 07:37:05Son 3 senedir ikametiniz yurtdışındaysa ve orada çalışma izniniz, vizeniz ve oturma izniniz varsa 1000 Euro karşılığında askerlikten muaf tutulabilirsiniz. Ben bu kanundan yararlanmıştım yıllar önce. Araştırın derim. Ayrıca Türkiye'ye döndüğünüzde bedelli askerlikten yararlanabilirsiniz. Muhtemelen idari para cezası kesilir. O da çok büyük bir meblağ değil.
- 24-11-2023, 07:41:52Bir dönem yurtdışında çalıştığını-okuduğunu kanıtlayanlara uzatma-muaf vardı bakabilirsiniz, ceza silinmez onu da ödeyerek bedelli yapabilirsiniz. Türk hissetmiyorum bende beyaz avrupalıyım burada bana zorla askerlik yaptırılmaya çalışılıyor baskıya uğruyorum diyerek bulunduğunuz ülkeden iltica talep edebilirsiniz.
- 24-11-2023, 11:10:10kaçak durumuna düşen kişiler bedelli hakkından yararlanamazlar, yıl başında seçim için af çıkmıştı ama bir daha denk gelmez kolay kolay.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mezara girene kadar askerlik peşinden gelip durur, 60 yaşında da olsan gidersin.tc'nin de senin gibilere ihtiyacı yok zaten. - 24-11-2023, 23:01:49Zorla askerlik yaptırılmaya çalışılıyor, baskıya uğruyorum. Türk ırkını sanki kötüye itecek bir söz olmuş hocam. Yapmak istemeyen birisine bedelli veya başka bir seçenek önermenizi tavsiye ederim.GencTurkWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taş Kırılır, Tunç Erir, Ama Türklük Ebedidir!
Mustafa Kemal ATATÜRK - 24-11-2023, 23:54:55Calisiyor iseniz tecil ettirin. 3 yila kadar tecil ettirebiliyorsunuz. Konsolosluk 2. kez de tecil edilebileceginiz soylemisti. Calismadan da tecil ediliyor diyenlar var ama onu bilmiyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtidisindayken bir sorun yasamazsiniz. Hatta konsolosluga gittiginizde de yasamazsiniz. Ozellik sordum konsoloslukta eger asker kacagi olursa bir yaptirim var mi diye. Pasaport yenileme vs nasil olur bilemiyorum.
Ceza sildirme konusunu bilmiyorum. 3 yil yurtdisinda calisinca dovizli askerlik yapabiliyorsunuz. Bu durumda sadece para oduyorsunuz. Askere gitme yok. - 24-11-2023, 23:56:00Eskiden dovizli askerlik fix ucretti. Simdi bedelli askerlik ne kadar ise karsiligi doviz aliyorlar maalesef.MaNaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam gel bedelli yap bir daha da gelme