Merhaba,
Yurt dışında yaşıyorum (vatandaşlığım yok) tecil sürem sona erecek. Türkiye için askerlik yapmak istemiyorum. Türkiye'ye de gelmiyorum, yurt dışındayken bu asker kaçaklığı bana bir sorun yaratır mı?
Örneğin asker kaçağı durumundayken 1 yıl sonra ülkeye döndüğümde cezaları sildirip bedelli olarak yapabilir miyim?
Sadece ceza sildirme konusunda bile aydınlatabilecek varsa sevinirim.
kaçak durumuna düşen kişiler bedelli hakkından yararlanamazlar, yıl başında seçim için af çıkmıştı ama bir daha denk gelmez kolay kolay.
mezara girene kadar askerlik peşinden gelip durur, 60 yaşında da olsan gidersin.tc'nin de senin gibilere ihtiyacı yok zaten.