• 23-11-2023, 22:40:43
    #1
    Ücretsiz olup forumda satılan bir sürü üyelik var hesap var kupon var. Amazon prime çıktı ilan açtım bende, amazon prime yasakmışta neyse o ayru konu.

    Konuyu güncelleyemiyorum çünkü 24 saat geçmedi, cevap yazamıyorum çünkü konu kilit. Millet wp den yazıyor yeni fiyat şu diyorum - trade atacam diyo. Abi sizin akli dengeniz yerinde mi? İstersem x.xxxtl ye satarım kime ne bundan? Biraz mantıklı hareket edin.



    Bune ya buneeeeee çoluk çocuk dolmuş forum çıldıracam



    Yemin ediyorum sizin mental sorunlarınız var

  • 23-11-2023, 22:41:45
    #2
    Yazık
  • 23-11-2023, 22:42:40
    #3
    Açtığınız konuyu beğenmedim birazdan kötü ticaret puanı geliyor hazır olun
  • 23-11-2023, 22:43:36
    #4
    insanların kafası garip cidden
  • 23-11-2023, 22:44:34
    #5
    Sizde karşılık olarak satılması yasak ürünü almaya çalıştıkları için verin, ödeşmiş olursunuz. İki tarafta komedi. 100 TL altına trade yok, ticaret yok, satışı yasak ürün.
  • 23-11-2023, 22:46:03
    #6
    Ticaret gerçekleşmeden trade atmak yasak diye biliyorum.İlgili tradeyi repot edebilirsiniz.
  • 23-11-2023, 22:49:31
    #7
    Ticaret puanı kullanılabilmesi için minimum 100 TL ve üzeri alışveriş sağlanması lazım. İşlemler sağlanmadan sizlere gönderilen iTrader mevcutsa, ilgili ticaret puanını report ederseniz işlem sağlanacaktır.

    İyi forumlar diliyorum.