Ücretsiz olup forumda satılan bir sürü üyelik var hesap var kupon var. Amazon prime çıktı ilan açtım bende, amazon prime yasakmışta neyse o ayru konu.

Konuyu güncelleyemiyorum çünkü 24 saat geçmedi, cevap yazamıyorum çünkü konu kilit. Millet wp den yazıyor yeni fiyat şu diyorum - trade atacam diyo. Abi sizin akli dengeniz yerinde mi? İstersem x.xxxtl ye satarım kime ne bundan? Biraz mantıklı hareket edin.



Bune ya buneeeeee çoluk çocuk dolmuş forum çıldıracam



Yemin ediyorum sizin mental sorunlarınız var