• 22-11-2023, 10:05:36
    #1
    Merhaba iphone 12 kullanıyorum. Fiziksel ve esim süresi doldu. Aktif edebilecek varmı acaba. Ödeme açıldıktan sonra yapılacaktır. Bu yüzden ilk ödeme isteyenler yazmassa sevinirim.

    Whatsapp
  • 22-11-2023, 11:17:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    11için takip