Merhaba iphone 12 kullanıyorum. Fiziksel ve esim süresi doldu. Aktif edebilecek varmı acaba. Ödeme açıldıktan sonra yapılacaktır. Bu yüzden ilk ödeme isteyenler yazmassa sevinirim.

Whatsapp