• 21-11-2023, 20:19:51
    #1
    Kendi kendine basıyor uygulama indiriyor ne yapmalıyım telefon redmi not 8 pro
  • 21-11-2023, 20:20:50
    #2
    Düşme oldu mu hocam ekranda çatlak var mı ?
    Vürüs 2. Plan olsun
    3 Cihaz Yurt Dışımı
  • 21-11-2023, 20:21:40
    #3
    Tyadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşme oldu mu hocam ekranda çatlak var mı ?
    Vürüs 2. Plan olsun
    3 Cihaz Yurt Dışımı
    Düşme çok oldu da uygulama kendi kendine sürekli iniyor farklı farklı cihaz yurtdışı
  • 21-11-2023, 20:24:22
    #4
    yeni rom at hocam hallolur
  • 21-11-2023, 21:26:43
    #5
    Durduk yere mi oldu bu sorun. Bazen ekrana kirli ellerimizle dokununca farklı algılıyor olabilir. Hava şartları da belki etkiliyor olabilir. Virüs durup dururken oraya buraya tıklar mı bilemedim.
    Donanım olarak ekransal bir durum olmuş olabilme ihtimaline yoruyorum ben.