Tyadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşme oldu mu hocam ekranda çatlak var mı ?
Vürüs 2. Plan olsun
3 Cihaz Yurt Dışımı
Düşme çok oldu da uygulama kendi kendine sürekli iniyor farklı farklı cihaz yurtdışı