• 18-11-2023, 00:50:43
    #1
    Maaş ne kadar alıyorsunuz? Reyon veya e ticaret bölümü.
  • 18-11-2023, 00:51:57
    #2
    Eminim asgari ücrettir.
  • 18-11-2023, 00:53:07
    #3
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminim asgari ücrettir.
    reyonu bilmiyorum ama e ticarettekiler asgari almadığını biliyorum.
  • 18-11-2023, 00:58:32
    #4
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminim asgari ücrettir.
    Emin olmayın, kuzenim çalışıyor primle 15 i rahat geçiyor.
  • 18-11-2023, 00:59:35
    #5
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin olmayın, kuzenim çalışıyor primle 15 i rahat geçiyor.
    15 ile 11 bin lira arasında çok bir fark olduğunu düşünmüyorum hocam ya. Hakettikleri o zaten.
  • 18-11-2023, 01:00:49
    #6
    Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 ile 11 bin lira arasında çok bir fark olduğunu düşünmüyorum hocam ya. Hakettikleri o zaten.
    Siz çok emin yazınca mecburen böyle dedim
    Bu arada ekstra küçük şeyleri de katınca neredeyse 1,5 kat fazla alıyorlar asgariden.

    Edit: Ben yanlıs anlamısım, cümlemi sildim.
  • 18-11-2023, 01:01:35
    #7
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz çok emin yazınca mecburen böyle dedim
    Bu arada ekstra küçük şeyleri de katınca neredeyse 1,5 kat fazla alıyorlar asgariden.

    Hakettikleri öyle demek de ağır kaçmaz mı sizce?
    Hakettikleri öyle derken asgari ücretten fazlasını, sizin dediğinize göre 15 bini hakediyorlar demek istemiştim...