Siz çok emin yazınca mecburen böyle dedim

Bu arada ekstra küçük şeyleri de katınca neredeyse 1,5 kat fazla alıyorlar asgariden.
Hakettikleri öyle demek de ağır kaçmaz mı sizce?
Hakettikleri öyle derken asgari ücretten fazlasını, sizin dediğinize göre 15 bini hakediyorlar demek istemiştim...