• 17-11-2023, 10:52:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba, az önce birisi kredi kartımdan 5000tl civarı para çekti. sizden sitediğim bilgi şu:
    savcılık süreci nasıl işler?
    masraflar ne olur?
    tazminat ne olur?
    iyzico ile çekilmiş. benim bildiğim havuzda tutuyor iyzico. ne yapmam gerekiyor?
  • 17-11-2023, 10:52:38
    #2
    chargeback yap olmazsa verirsin
  • 17-11-2023, 10:53:03
    #3
    Son günlerde parayı kurtarmaktan çok herkesde bir savcılık aşkıdır gidiyor anlamadım.

    İyzicoya bilginiz olmadan karttan çekildiğini söyleyin iade sağlayacaktır bankanızıda bilgilendirin ve yeni kart çıkartın sanalı vs iptal edin.
  • 17-11-2023, 10:53:04
    #4
    İtiraz ederseniz ve gerekli tacizi yaparsanız belki önceden alabilirsiniz.
    Onun haricinde en yakın savcılığa gidip dilekçe yazabilirsiniz.
    Kartı iptal etmeyi unutmayın.
    Geçmiş olsun.
  • 17-11-2023, 10:53:24
    #5
    Bankayı arayın provizyondayken iptal etsinler.
  • 17-11-2023, 10:53:49
    #6
    iyzico çarşamba günleri ödeme yapıyor.
    benim eticaret sitemde 3d kapalıyken biri başkasının kartı ile para çekmişti. iyzizco direkt bizi arayıp parayı iade etmemizi söyledi. iyzicoyu ararsanız büyük ihtimalle iade edilir paranız.
  • 17-11-2023, 10:54:21
    #7
    Avengers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son günlerde parayı kurtarmaktan çok herkesde bir savcılık aşkıdır gidiyor anlamadım.

    İyzicoya bilginiz olmadan karttan çekildiğini söyleyin iade sağlayacaktır bankanızıda bilgilendirin ve yeni kart çıkartın sanalı vs iptal edin.
    hocam kusura bakmayında olacak tabi. ben kolay kazanmıyorum paray9ı. adam buna yeltendiyse çekecek cezasını
  • 17-11-2023, 10:54:22
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyzico ara reis çözerler kredi kartı ise kartın para sigortalı anında iade etmek zorundalar
  • 17-11-2023, 10:57:24
    #9
    iyzico arayın haberim olmadan çekildi deyin iade eder savcılığa en son bakarsınız.