Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhaba, az önce birisi kredi kartımdan 5000tl civarı para çekti. sizden sitediğim bilgi şu:
savcılık süreci nasıl işler?
masraflar ne olur?
tazminat ne olur?
iyzico ile çekilmiş. benim bildiğim havuzda tutuyor iyzico. ne yapmam gerekiyor?