• 15-11-2023, 11:33:19
    #73
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avrupa'da cadıları boşa yakmadılar.
    cahillikten yaktılar
  • 15-11-2023, 12:15:35
    #74
    Edit: yazmış yeni gördüm
  • 15-11-2023, 14:59:34
    #75
    Ben öyle hoca büyüsüne falan inanmam. Tırt. Ortadoğu coğrafyasından öyle şey çıkmaz. Ama voodoo büyüsü diyince akan sular durur. Öğretecek birini bulamadım bu yaşıma kadar 😀
  • 16-11-2023, 11:12:00
    #76
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyü vardır.
    Nazar vardır.
    Günümüz Çağında bilimine dayalı şekilde bilinçlendiğimiz için somut kavram ararız fakat bunlar soyuttur ispat edemezsin.
    Ne zaman insanın başına bir iş gelir ya da işleri ters giderse o zaman Allaha yakarır.
    Büyü vardır nazar da vardır bunlar gerçektir. İnanmak isteyen inanır, inanmak istemeyen inanmaz
    İsteyen büyü yaptırır kendine, isteyen nazar değdirir. Bunlar inançlı kişilerdir.
    İnanmayan kişiler için aksilikler kaza ya da hatadan ibarettir.
  • 16-11-2023, 11:44:16
    #77
    Büyeye ve astrolojiye falan inanlara gram saygım yok.
    Barnum, öz yorumlama beyninizin kendini kandırmasına izin veriyorsunuz.
    Duygular stres gibi insanların en büyük dezavantajı kendini öldürme yeterliliği üzerine evrimsel olarak ortaya çıkmıştır.

    Hormonları inceleyen bir tane müslüman bilim adamı bu yüzden bulamazsınız.