İnşallah öyledir bir deneyeceğim fakat pek sanmıyorum çünkü çok yaygın görünüyor
Ha değilse,
limon sıkıp 1 bardak sıcak su, bal da katın. Çok iyi geliyor.
Mümkün olduğunca sıcak için.
Veya kış çayı da çok iyi gidiyor.
Ve doktora gidiniz.
Valla hocam Askerden yeni geldim 10 gundur doktora gittim oksuruk ve bogaz sikayetiyle. Haplar bitti ihalamur caylar vs banamasin demiyor. Ozellikle gece uyutmuyor bu illet sabaha kadar oksurup bogaz agrisi cekiyorum.