byegcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben de brita kullanıyorum hocam yoksa r10 olarak çözdük mü olayı
Hocam ama ben bayadır kullanıyorum ilk defa oldu fakat yarın birkaç 5'lik alalım bakalım fark olacak mı

doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef bende de var bir süredir . geçmiyor boğaz ağrısı!!
Senin ne kadar oldu hocam ?

Batu75 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arıtma içince benim de ağrıyor hazır suları tercih ediyorum ve ağrınız için hazır su tüketin sadece
Tamamdır hocam yarından itibaren bir süre hazır su içeyim umarım işe yarar teşekkürler