Ben ikisini de aktif kullanıyorum artıları eksileri var. Mesela canvada daha hızlıyım ve alışığım ama expresste beta bir özellik var "text to template" bu özellik de çok işime yarıyor ve canvada yok. Yani geçme olarak değil de ikisini birden kullanıp tam gaz ilerlemek daha mantıklı.
Adobe her türlü avantaja sahip. Ben ikisini de aktif kullanıyorum bu gün express gözüme çarptı fakat kullanmadım. Şu şekilde olabilir adobe express ile kendi kullanıcılarını kanva dan çekebilir bu sebeple kanva gelir kaybı yaşayabilir ki yarın tekrar kontrol edeceğim eğer beğenirsem kanva aboneliğimi iptal ederim.