Ben ikisini de aktif kullanıyorum artıları eksileri var. Mesela canvada daha hızlıyım ve alışığım ama expresste beta bir özellik var "text to template" bu özellik de çok işime yarıyor ve canvada yok. Yani geçme olarak değil de ikisini birden kullanıp tam gaz ilerlemek daha mantıklı.