Merhaba arkadaşlar
Bazen haberlerde görüyorum, kuyumcu pılını pırtını toplayıp kaçıyor.
Meğer milletin altınlarını alıp götürmüş.
Herkes onu arıyor haliyle
Şimdi sorum şu, insanlar neden elindeki tüm fiziki altınları kuyumcuya verir ki, tek sebep evindeki güvenlik zaafiyeti olamaz herhalde.
Bazen bakıyorum şehrin valisi, kaymakamı, doktorundan tut, ev hanımına kadar herkes altınlarını vermiş.
Kuyumcuların olayı ne?
4
●490
- 10-11-2023, 22:42:57Nasıl işletiyorFOX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faize mi yatırıyor - 10-11-2023, 22:45:32Herkesin düşüncesi farklı.
1- Güvenlik amaçlı evde tutmuyor, kuyumcunun kasasında tutuyor.
2- Kuyumcudan fiziki olarak altın alırsan gramı farklı fiyat olur. Yok emanette kalsın dersen daha ucuza alırsın.
3- Evdekini götürür verirsen, sermayesine katıp kâr payı veriyor.