Herkesin düşüncesi farklı.
1- Güvenlik amaçlı evde tutmuyor, kuyumcunun kasasında tutuyor.
2- Kuyumcudan fiziki olarak altın alırsan gramı farklı fiyat olur. Yok emanette kalsın dersen daha ucuza alırsın.
3- Evdekini götürür verirsen, sermayesine katıp kâr payı veriyor.