• 09-11-2023, 00:22:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Elimde 100 küsür mail var ve bunları tek tek sütunlara bölmek aşırı yoracak. Direkt şu üstteki gibi nasıl yapabilirim, pratik bir yolunu gösteren olursa çok sevinirim;

  • Kabul Edilen Cevap
    • notepad++ ile : ları bol boşluk ile bul değiştir yapın, dikey kesin excele atın
  • 09-11-2023, 00:23:55
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Platin üye
    notepad++ ile : ları bol boşluk ile bul değiştir yapın, dikey kesin excele atın
  • 09-11-2023, 00:34:45
    #3
    DijitalMekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    notepad++ ile : ları bol boşluk ile bul değiştir yapın, dikey kesin excele atın
    Teşekkürler hocam, ben Excel'den "metni sütunlara dönüştür" yaptım. Veri sekmesinden. Sizin dediğiniz de faydalı bir yöntem.