Merhaba arkadaşlar. Elimde 100 küsür mail var ve bunları tek tek sütunlara bölmek aşırı yoracak. Direkt şu üstteki gibi nasıl yapabilirim, pratik bir yolunu gösteren olursa çok sevinirim;