merhabalar marka tescili yapmak için başvurduk ödemeyi v.s yaptık mail gelmiş son ödemeyi yapın şu tarihe kadar denmiş maili görmemişiz ve zaman geçmiş şimdi o yatırdığımız paralar yandı mı ve tekrardan baştan mı başvurmamız gerek
Eğer gerçekten tescil ücreti yatırma tarihi geçmişse evet başvuru iptal olur ve baştan başlar.
e devlete mesaj gider ve okuduğunda tebliğ edilmiş sayılır. Teblig tarihinden emin olmak gerek.