merhabalar marka tescili yapmak için başvurduk ödemeyi v.s yaptık mail gelmiş son ödemeyi yapın şu tarihe kadar denmiş maili görmemişiz ve zaman geçmiş şimdi o yatırdığımız paralar yandı mı ve tekrardan baştan mı başvurmamız gerek