• 04-11-2023, 22:00:54
    #10
    mavi sabun satışını bıraktık diye kırmızı sabun da mı satmicaz Erhan
  • 04-11-2023, 22:03:15
    #11
    gameforevertr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etik değil, adama sattığınız içerik ve temalarla birebir veya benzer site kurmak doğru değil. adamın pazar payını kapmış olmak demek, satarken 10 birim kazanan site, sizin sattıktan sonra tekrar adamla aynı alan girdiğiniz için atıyorum 5 birime düşürmek demek olacak, kaldı ki o alanda tecrübeli olan siz olduğunuzdan adamın önüne geçmeniz çok kolay olacaktır. Bu da uzun dönemde tamamen bir zarar oluşturabilir alan kişi için.
    Yok hocam yanlış anladınız içerikleri verdim zaten yenilerini yazacağım, tema vs yeni kuracaz. aynı isimle farklı bir site gibi düşünüyorum. Ama yine de genel görüş doğrultusunda kişinin rızasını almaya karar verdim gibi
  • 04-11-2023, 23:49:00
    #12
    CGD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence değildir, şahsi fikrim.
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu sattığınız kişi ile konuşmanız bence daha doğru olacaktır hocam.
    Silex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz kişiye bir daha aynı sektöre girmeyeceğinizi taahhüt etmediniz. Siteyi kurmanızda sakınca yok, ancak olduğu gibi backup restore ederseniz sıkıntı olur. Bunun için de, kişiyle görüşerek sıfırdan site kurduğu için; eski özgün makalelerin boşa çıktığını, bu yüzden tekrardan bir proje geliştirmek istediğinizi, zaten kendisinin siteyi kullanmadığını gördüğünüz için domaini almasından dolayı bir yanlış olmayacaksa, yanlış anlamayacaksa şeklinde müsaade alarak makaleleri kullanabilirsiniz. Yok, sadece mevzu aynı keyword ile sektöre girmekse bunda bir etik dışı durum söz konusu değildir.
    BLACK1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz o siteyi içeriklerle birlikte satmışınız. içerikleri kullanmadığınız sürece sorun yok.
    belki de satın alan adam söyle düşünmüş olabilir:
    "sitenin yedeği dursun ileride başka bir site kurarım backlink için kullanırım. "

    onun dışında aynı sektör aynı konuda eğer satın alan kişiyle anlaşmanız yoksa kurulabilir bence.

    yine de doğru olan site sahibine durumu açıklamaktır bana kalırsa.
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisine teklif edin almazsa siteyi aktif edin .
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence etik olmaz, paranızı almışsınız ticaretinizi yapmışsınız daha adamla ne diye rekabet etmeye çalışasınız ki?

    Etik değil bence ama gene karar sizin tabi eğer alan bi arkadaş sıkıntı görmüyorsa o da ayrı bi bakış açısı olur.
    gameforevertr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etik değil, adama sattığınız içerik ve temalarla birebir veya benzer site kurmak doğru değil. adamın pazar payını kapmış olmak demek, satarken 10 birim kazanan site, sizin sattıktan sonra tekrar adamla aynı alan girdiğiniz için atıyorum 5 birime düşürmek demek olacak, kaldı ki o alanda tecrübeli olan siz olduğunuzdan adamın önüne geçmeniz çok kolay olacaktır. Bu da uzun dönemde tamamen bir zarar oluşturabilir alan kişi için.
    Sinan2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mavi sabun satışını bıraktık diye kırmızı sabun da mı satmicaz Erhan
    Tüm arkadaşlarımın ilgi ve cevabına teşekkür ederim. Sonuçtan sizleri de haberdar etmek istedim.

    Az önce alıcıyla görüştüm. Kendisi için bir mahsuru olmadığını söyledi. Açıyorum siteyi hayırlısıyla
  • 04-11-2023, 23:54:23
    #13
    Yorumlarınızı okudum ve işte budur dedim! Etik kurallara saygı gösterdiğimiz sürece ticarette, hayatta tat verir. Ve lezzeti bir başka olur.
    Bu arada alan adını ben aldım. Aramızda anlaştık arkadaş ile sıkıntı yok