gameforevertr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
etik değil, adama sattığınız içerik ve temalarla birebir veya benzer site kurmak doğru değil. adamın pazar payını kapmış olmak demek, satarken 10 birim kazanan site, sizin sattıktan sonra tekrar adamla aynı alan girdiğiniz için atıyorum 5 birime düşürmek demek olacak, kaldı ki o alanda tecrübeli olan siz olduğunuzdan adamın önüne geçmeniz çok kolay olacaktır. Bu da uzun dönemde tamamen bir zarar oluşturabilir alan kişi için.
Yok hocam yanlış anladınız içerikleri verdim zaten yenilerini yazacağım, tema vs yeni kuracaz. aynı isimle farklı bir site gibi düşünüyorum. Ama yine de genel görüş doğrultusunda kişinin rızasını almaya karar verdim gibi