Forumda 5. yılı doldurdum :)) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda 5. yılı doldurdum :))
19
●
522
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumda 5. yılı doldurdum :))
1
2
3
01-11-2023, 19:30:04
#1
artkuzey
R10 dan 5 yıla karşılık Kullanıcı adı degiştirme kartı alabilirmiyim
) Çok teşekkürler R10 Ailem gibi oldu. @
Coşkun Çetin
canım abim
)
01-11-2023, 19:31:47
#2
AFNaNTiK
Nice yıllara beraber hocam. Hocam 19 gün niye beklediniz yavv.
01-11-2023, 19:32:22
#3
babapanel
5 yili dolduranlara boyle bir ozellik mi veriliyor hocam?
01-11-2023, 19:32:36
#4
real2018
Nice 5lere 👏👏
01-11-2023, 19:32:38
#5
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Nice yıllara
01-11-2023, 19:35:15
#6
ZyDn
Arkadaş 5 yılını doldurmuş,
1 yıllık platin üyeliğin neden gelmemiş hocam
01-11-2023, 19:35:23
#7
artkuzey
babapanel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5 yili dolduranlara boyle bir ozellik mi veriliyor hocam?
Hayır sadece bir dilek hakkım varmı denemek istedim
)
01-11-2023, 19:36:20
#8
artkuzey
ZyDn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaş 5 yılını doldurmuş,
1 yıllık platin üyeliğin neden gelmemiş hocam
) sen hediye alabilirsin Hemşehrim
01-11-2023, 19:36:27
#9
phpkoder
Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır sadece bir dilek hakkım varmı denemek istedim
)
ah keşke olsa öyle dilekler bizde dilesek
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler