• 01-11-2023, 19:30:04
    #1
    R10 dan 5 yıla karşılık Kullanıcı adı degiştirme kartı alabilirmiyim ) Çok teşekkürler R10 Ailem gibi oldu. @Coşkun Çetin canım abim )
  • 01-11-2023, 19:31:47
    #2
    Nice yıllara beraber hocam. Hocam 19 gün niye beklediniz yavv.


  • 01-11-2023, 19:32:22
    #3
    5 yili dolduranlara boyle bir ozellik mi veriliyor hocam?
  • 01-11-2023, 19:32:36
    #4
    Nice 5lere 👏👏
  • 01-11-2023, 19:32:38
    #5
    Qui non proficit, deficit
    Nice yıllara
  • 01-11-2023, 19:35:15
    #6
    Arkadaş 5 yılını doldurmuş,
    1 yıllık platin üyeliğin neden gelmemiş hocam
  • 01-11-2023, 19:35:23
    #7
    babapanel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yili dolduranlara boyle bir ozellik mi veriliyor hocam?
    Hayır sadece bir dilek hakkım varmı denemek istedim )
  • 01-11-2023, 19:36:20
    #8
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş 5 yılını doldurmuş,
    1 yıllık platin üyeliğin neden gelmemiş hocam
    ) sen hediye alabilirsin Hemşehrim
  • 01-11-2023, 19:36:27
    #9
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır sadece bir dilek hakkım varmı denemek istedim )
    ah keşke olsa öyle dilekler bizde dilesek