Forumda 5. yılı doldurdum :)) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forumda 5. yılı doldurdum :))
19
●
522
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Forumda 5. yılı doldurdum :))
1
2
3
01-11-2023, 19:37:53
#10
Engin
HizliResim.Net
İlk halkayı aldın hayırlı olsun
20 olunca çember tamamlanır.
01-11-2023, 19:38:39
#11
ademakcan
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk halkayı aldın hayırlı olsun
20 olunca çember tamamlanır.
Görecek miyiz o günleri bizde be Engin abi
01-11-2023, 19:39:42
#12
mustafa63
Benimde 4 günüm kaldı 5 yıl olmasına 😁
01-11-2023, 19:39:56
#13
Engin
HizliResim.Net
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görecek miyiz o günleri bizde be Engin abi
Rabbim uzun ömür verirse inşallah görürsünüz
Bizim çemberi tamamlamak için kaldı 3 senemiz
01-11-2023, 19:50:02
#14
Asyacuk
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk halkayı aldın hayırlı olsun
20 olunca çember tamamlanır.
Sizde neden yıl yazmıyor acaba?
01-11-2023, 20:08:42
#15
Engin
HizliResim.Net
Asyacuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizde neden yıl yazmıyor acaba?
Benimki özel bazen yıl yazmıyor bazen etiket yaparken etiket yapamıyorlar
01-11-2023, 21:08:44
#16
maxmyt
Слава Україні! 🇺🇦
Tebrikler, hayırlı olsun hocam. Nice senelere. (:
01-11-2023, 22:07:45
#17
ByBaLTa
Nice 5 senelere inşallah
02-11-2023, 07:38:06
#18
Saye
Hayırlı olsun hocam ilk çizgiyi aldınız
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler