• 01-11-2023, 13:02:47
    #1
    Merhabalar bu konuda sizlerin çalışma , ders veya iş vb. hayatınızda aldığınız kararların karmaşık halde devam etmesi sunucu ne yaptığınızı merak etmek istedim.

    Örneğin : TYT ve AYT çalışırken ben konulara rastgele çalışıyordum ve AYT Matematik de bir konuda eksiğim olunca canım sıkılıp bırakıyordum dersi bu yüzden her şeyi bırakıp tekrardan sıfırdan TYT bitirmeye odaklandım.
  • 01-11-2023, 15:50:44
    #2
    Merhaba hocam. Özellikle ders ve sınav konularında en baştan başlayıp basit konuları dahi atlamadan sırayla çalışmayı tercih ediyorum her zaman. En son ALES'te faydasını gördüm bu şekilde çalışmanın.