Merhabalar bu konuda sizlerin çalışma , ders veya iş vb. hayatınızda aldığınız kararların karmaşık halde devam etmesi sunucu ne yaptığınızı merak etmek istedim.
Örneğin : TYT ve AYT çalışırken ben konulara rastgele çalışıyordum ve AYT Matematik de bir konuda eksiğim olunca canım sıkılıp bırakıyordum dersi bu yüzden her şeyi bırakıp tekrardan sıfırdan TYT bitirmeye odaklandım.
Sıfırdan başlayıp devam etmek mi, karmaşık halde devam mı etmek ?
1
●104
- 01-11-2023, 13:02:47
- 01-11-2023, 15:50:44Merhaba hocam. Özellikle ders ve sınav konularında en baştan başlayıp basit konuları dahi atlamadan sırayla çalışmayı tercih ediyorum her zaman. En son ALES'te faydasını gördüm bu şekilde çalışmanın.