Merhabalar bu konuda sizlerin çalışma , ders veya iş vb. hayatınızda aldığınız kararların karmaşık halde devam etmesi sunucu ne yaptığınızı merak etmek istedim.
Örneğin : TYT ve AYT çalışırken ben konulara rastgele çalışıyordum ve AYT Matematik de bir konuda eksiğim olunca canım sıkılıp bırakıyordum dersi bu yüzden her şeyi bırakıp tekrardan sıfırdan TYT bitirmeye odaklandım.