Komandolar bildiğim kadarıyla intihar mermisi taşıyor
Esir düşme durumunda kullanabilmek için
Bir Türk askeri esir düşme durumunda intihar mermisini kullanırsa ahiretteki mevki neresi olur merak ediyorum bilen yada araştıran varmıdır?
Allah türk askerlemizin yar ve yardımcısı olsun rabbim onları korusun ,kullanmak zorunda bırakmasın inşallah
Merak ettiğim bi soru
6
●206
- 01-11-2023, 02:27:49
- 01-11-2023, 03:29:54İntihar eden şehit sayılmaz, bilmediğiniz konular hakkında böyle yorumlar yapmayın.atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2023, 03:34:32Neyi ne kadar bildiğim konusunda bence sizde yorum yapmayın.D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdığım sebep-sonuç ilişkisine bakmadan üstünkörü bir biçimde "intihar eden şehit sayılmaz" diyebiliyorsanız okuduğunuzu idrak edemiyorsunuz demektir. - 01-11-2023, 03:37:03Araştır ve söylediğinin doğru olduğunu kanıtla özür dileyeyim. Yoksa atarlanma.atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2023, 03:37:36hocam profilinizdeki isim kısmını nasıl - yaptınız bulamadimdaD3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2023, 04:11:31Sanırım kimlik onayı yapmayan üyelerde boş görünüyor, hesabı açtığım günden beri bu şekilde kullanıyorum.DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle