• 01-11-2023, 02:27:49
    #1
    Komandolar bildiğim kadarıyla intihar mermisi taşıyor

    Esir düşme durumunda kullanabilmek için

    Bir Türk askeri esir düşme durumunda intihar mermisini kullanırsa ahiretteki mevki neresi olur merak ediyorum bilen yada araştıran varmıdır?

    Allah türk askerlemizin yar ve yardımcısı olsun rabbim onları korusun ,kullanmak zorunda bırakmasın inşallah
  • 01-11-2023, 02:53:29
    #2
    Verdiğiniz bu bilginin gerçekliğinden emin olmamakla birlikte, esir düşmesi sonucunda kendisinden alınabilecek bilgi yada bilgiler ile, eğer ordu ve dolayısıyla devleti zaafiyete düşecekse canını feda etmesi caiz, eğer Müslüman ise mertebesi de şehadettir.
  • 01-11-2023, 03:29:54
    #3
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdiğiniz bu bilginin gerçekliğinden emin olmamakla birlikte, esir düşmesi sonucunda kendisinden alınabilecek bilgi yada bilgiler ile, eğer ordu ve dolayısıyla devleti zaafiyete düşecekse canını feda etmesi caiz, eğer Müslüman ise mertebesi de şehadettir.
    İntihar eden şehit sayılmaz, bilmediğiniz konular hakkında böyle yorumlar yapmayın.
  • 01-11-2023, 03:34:32
    #4
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İntihar eden şehit sayılmaz, bilmediğiniz konular hakkında böyle yorumlar yapmayın.
    Neyi ne kadar bildiğim konusunda bence sizde yorum yapmayın.
    Yazdığım sebep-sonuç ilişkisine bakmadan üstünkörü bir biçimde "intihar eden şehit sayılmaz" diyebiliyorsanız okuduğunuzu idrak edemiyorsunuz demektir.
  • 01-11-2023, 03:37:03
    #5
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi ne kadar bildiğim konusunda bence sizde yorum yapmayın.
    Yazdığım sebep-sonuç ilişkisine bakmadan üstünkörü bir biçimde "intihar eden şehit sayılmaz" diyebiliyorsanız okuduğunuzu idrak edemiyorsunuz demektir.
    Araştır ve söylediğinin doğru olduğunu kanıtla özür dileyeyim. Yoksa atarlanma.
  • 01-11-2023, 03:37:36
    #6
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştır ve söylediğinin doğru olduğunu kanıtla özür dileyeyim. Yoksa atarlanma.
    hocam profilinizdeki isim kısmını nasıl - yaptınız bulamadimda
  • 01-11-2023, 04:11:31
    #7
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam profilinizdeki isim kısmını nasıl - yaptınız bulamadimda
    Sanırım kimlik onayı yapmayan üyelerde boş görünüyor, hesabı açtığım günden beri bu şekilde kullanıyorum.