Neyi ne kadar bildiğim konusunda bence sizde yorum yapmayın.
Yazdığım sebep-sonuç ilişkisine bakmadan üstünkörü bir biçimde "intihar eden şehit sayılmaz" diyebiliyorsanız okuduğunuzu idrak edemiyorsunuz demektir.
Araştır ve söylediğinin doğru olduğunu kanıtla özür dileyeyim. Yoksa atarlanma.