• 31-10-2023, 12:53:55
    #1
    Oynamış olduğum oyunda 3 gün önce premium puan satın aldım ve hesabım oyun tarafından kapatıldı. Hesabımda kalan premium puanın iadesini talep ettiğimde böyle bir imkanın olmadığını söylediler. Bankadan harcama itirazı ile bu iadeyi alabilir miyim veya nasıl bir yol izlemem gerekli. Bilgisi olan var mı?
  • 31-10-2023, 12:56:27
    #2
    admozmrmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynamış olduğum oyunda 3 gün önce premium puan satın aldım ve hesabım oyun tarafından kapatıldı. Hesabımda kalan premium puanın iadesini talep ettiğimde böyle bir imkanın olmadığını söylediler. Bankadan harcama itirazı ile bu iadeyi alabilir miyim veya nasıl bir yol izlemem gerekli. Bilgisi olan var mı?
    ben yapmadım de alırsın abi
  • 31-10-2023, 13:01:32
    #3
    Yusufc4n23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yapmadım de alırsın abi
    3D ile ödeme gerçekleştirdim ama
  • 31-10-2023, 13:02:15
    #4
    İtiraz harcamasında hizmeti alamadım gibi bir seçim olmalı. O şekilde chargeback olabilir.
  • 31-10-2023, 13:03:08
    #5
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtiraz harcamasında hizmeti alamadım gibi bir seçim olmalı. O şekilde chargeback olabilir.
    Aynen o seçeneği işaretleyip mail gönderdim
  • 31-10-2023, 13:11:14
    #6
    Eğer banka kartınız ile yaptıysanız ödemeyi bir şey talep edemezsiniz ama kredi kartı ile ödeme yaptıysanız şansınız olabilir.
  • 31-10-2023, 13:16:23
    #7
    admozmrmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3D ile ödeme gerçekleştirdim ama
    3d ödemelerde cashback ödemeleri binde bir dir.
  • 31-10-2023, 13:36:49
    #8
    Bakalım ne cevap verecek banka
  • 31-10-2023, 13:44:39
    #9
    Hizmet alamadım diyin.