Oynamış olduğum oyunda 3 gün önce premium puan satın aldım ve hesabım oyun tarafından kapatıldı. Hesabımda kalan premium puanın iadesini talep ettiğimde böyle bir imkanın olmadığını söylediler. Bankadan harcama itirazı ile bu iadeyi alabilir miyim veya nasıl bir yol izlemem gerekli. Bilgisi olan var mı?
ben yapmadım de alırsın abi