• 31-10-2023, 12:01:03
    #1
    arkadaşlar selam, mark 4 almayı düşünüyorum ama bu canonun R6 modeliyle arasında kaldım, tecrübesi olan arkadaşlar fikir verebilirmi ? sizce hangisi daha mantıklı yada mark 4 de göre daha iyi aynı fiyat bandında başka makinede olabilir.
  • 31-10-2023, 12:02:28
    #2
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Bunlar efsane modeller ama bence yeni teknoloji her zaman iyidir.