arkadaşlar selam, mark 4 almayı düşünüyorum ama bu canonun R6 modeliyle arasında kaldım, tecrübesi olan arkadaşlar fikir verebilirmi ? sizce hangisi daha mantıklı yada mark 4 de göre daha iyi aynı fiyat bandında başka makinede olabilir.