sende biter knka o genel hayatda üşengeçsen işin zor bu işte üşengeç isen zorlaya zorlaya kırarsın bu huyunu. hayatda üşengeç isen sınırlarını değiştirerek daha sosyal olarak erken kalkıp kendi sınırında olmayan şeyleri yapmaya başlayarak. ben geçen yıl 120kg filandım hep kilo vermeye çalışıp duruyordum sonra ne oldu bilmiyorum bir anda yeter artık dedim ve kilo vermeye karar verdim. sürekli heryere yürümeye yememeye başladım yavaş yavaş sonra spora başladım sabahları erken kalkmaya rutinlerimi değiştirdim pc başında durmak yerine daha sosyal olmayı seçtim girmeyeceğim ortamlara sosyalliğimi arttırmak için değiştirdim ve biryerden sonra istesemde eski rutinlerimi yapamaz oldum ve hedefime ulaştım şuanda 70kg birisiyim sosyal medyada takip edilen bir yapay zeka içerik üreticisiyim sosyal medya hesaplarımda kilo verme sürecimin 2. ayında videolarım tutmaya başladı. tamamen risk analizi yapman gerekli ve yenilik için kendin olmakdan biraz vazgeçmen gerekli çünki olmak istediğin sen şuanki sen değil