• 30-10-2023, 18:38:34
    #1
    Öncelikle merhaba forma bu gün kayıt oldum burda bir çok başarılı insan ve azimli kişiler var bu nedenle konu açıp sormak istedim son zamanlarda çokkez yaşadığım heves kaybı ve üşengeçlik gerçekten işlerimi çok etkiliyor SMM panel işiyle uğraşıyorum ve düzenlemem gereken çok şey var ama üşeniyorum ve bu sitemin zarara geçmesine sebep oluyor bunun için bi öneriniz var mı
    • thebestways
    thebestways bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-10-2023, 18:39:25
    #2
    konfor alanından çık
    para kazanmak zorunda ol
    kendine hedefler koy
  • 30-10-2023, 18:42:05
    #3
    zaten ülke bu yüzden gelişmiyor

    en iyi yaptığımız iş birbirimizi yemek , tartışmak vs..

    gelişime odaklanamadık yurtdışı ülkeler olmasa ülkede teklonojiye dair hiçbirşey yok
  • 30-10-2023, 18:44:00
    #4
    İşin başına oturduğumda bişey oluyor moralim düşüyor yani ufak bi sorun yaşadığımda hemen bırakıyorum işi beceremedim diye ve evet hocam konfor kısmında biraz kendimi kısmam gerek galiba bu mesajı yazarken bile kafede çay içiyorum bekleyen birsürü iş varken artı olarak mutsuzum neden bilmiyorum ama işin başına geçtiğimde hep bi huzursuzluk oluyor içimde
  • 30-10-2023, 18:45:16
    #5
    sende biter knka o genel hayatda üşengeçsen işin zor bu işte üşengeç isen zorlaya zorlaya kırarsın bu huyunu. hayatda üşengeç isen sınırlarını değiştirerek daha sosyal olarak erken kalkıp kendi sınırında olmayan şeyleri yapmaya başlayarak. ben geçen yıl 120kg filandım hep kilo vermeye çalışıp duruyordum sonra ne oldu bilmiyorum bir anda yeter artık dedim ve kilo vermeye karar verdim. sürekli heryere yürümeye yememeye başladım yavaş yavaş sonra spora başladım sabahları erken kalkmaya rutinlerimi değiştirdim pc başında durmak yerine daha sosyal olmayı seçtim girmeyeceğim ortamlara sosyalliğimi arttırmak için değiştirdim ve biryerden sonra istesemde eski rutinlerimi yapamaz oldum ve hedefime ulaştım şuanda 70kg birisiyim sosyal medyada takip edilen bir yapay zeka içerik üreticisiyim sosyal medya hesaplarımda kilo verme sürecimin 2. ayında videolarım tutmaya başladı. tamamen risk analizi yapman gerekli ve yenilik için kendin olmakdan biraz vazgeçmen gerekli çünki olmak istediğin sen şuanki sen değil
  • 30-10-2023, 18:45:52
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin başına oturduğumda bişey oluyor moralim düşüyor yani ufak bi sorun yaşadığımda hemen bırakıyorum işi beceremedim diye ve evet hocam konfor kısmında biraz kendimi kısmam gerek galiba bu mesajı yazarken bile kafede çay içiyorum bekleyen birsürü iş varken artı olarak mutsuzum neden bilmiyorum ama işin başına geçtiğimde hep bi huzursuzluk oluyor içimde
    Emin ol üşengeçlik sana çok şey kaybettirir batma sebebim diyeyim sen anla
  • 30-10-2023, 18:46:47
    #7
    Herkes önerisini yazsın lütfen artık gerçekten işe odaklı yaşamak istiyorum kendimi nasıl tatmin edebilirim bilmiyorum öyle bi durumdayımki yarın yaparım diye diye iyice bataklığa gidiyorum
  • 30-10-2023, 18:49:23
    #8
    öncelikle aramıza hoşgeldin, sorununa gelecek olursak, DEHB olabilir hocam bi psikologdan yardım alabilirsiniz
  • 30-10-2023, 18:49:25
    #9
    @Mrxberat; ne yazıkki bende battım galiba hocam şimdi toparlamaya çalışıyorum biyerden başlamam gerek ama kendimi motive edemiyorum