Konu
Üşengeçliğin çözümü nedir?
30-10-2023, 18:42:05
#3
obisa
zaten ülke bu yüzden gelişmiyor
en iyi yaptığımız iş birbirimizi yemek , tartışmak vs..
gelişime odaklanamadık yurtdışı ülkeler olmasa ülkede teklonojiye dair hiçbirşey yok