Yapacağım oyun hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yapacağım oyun hakkında
2
●
100
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yapacağım oyun hakkında
29-10-2023, 21:11:45
#1
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Siyaset ve Dram ağırlıklı bir oyun planlıyorum. Bu oyun gerçek ülkede geçmeyecek. Sizce bir sorun olur mu?
29-10-2023, 21:15:10
#2
ExtremeCoder
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sen yine de reis i geçirme ne olur ne olmaz
29-10-2023, 21:17:09
#3
agg1401
Ana karakterimiz bir kız. Oyun iyi bir son ile bitecek.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler