• 25-10-2023, 16:50:23
    #1
    Size çok subjektif bir soru soruyorum hayat güzel mi?

    Güzelse niye.

    Bence hayat yalnızca acıdan ibaret. Ne kadar az acı çekersen o kadar rahatlamış hissedersin ve hayat güzelleşir ama acıdan kurtulmanın hiçbir yolu yok.

    Acıyı unutturacak şeyler ya da acıyı hafifletecek şeyler arayışındayız hepimiz. Escapism de zaten bu gerçeklerden biri.
  • 25-10-2023, 16:51:05
    #2
    Para varsa güzel.
  • 25-10-2023, 16:51:20
    #3
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Evet
  • 25-10-2023, 16:52:35
    #4
    Hayatında gerçekten değer verdiğin birisi varsa güzel eğer yoksa anlamsız bence
  • 25-10-2023, 16:53:16
    #5
    Paran varsa güzeldir. Para herşey mi lafıda yalandır aksini iddaa eden zengindir
  • 25-10-2023, 16:54:32
    #6
    princeoyko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paran varsa güzeldir. Para herşey mi lafıda yalandır aksini iddaa eden zengindir
    Param olsa çok daha güzel bir hayat yaşayabilirdim eminim. Zenginlik, istediğini alabilme, Dubai tatilleri falan değil. Gerçekten öyle paran varsa güzel.
  • 25-10-2023, 16:54:59
    #7
    dünyada gezilecek görülecek binlerce güzellik, tadılacak keşfedilecek binlerce hatta milyonlarca tat var. sorsan 10000000de 1ini belki yapmıştır ama hayat yine de güzeldir.
    zaten böylelerine her şey hep güzel.
  • 25-10-2023, 16:55:25
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    maddiyat varsa geçici olarak güzel
    sadec e maneviyat varsa güzel .
    her ikisi varsa çok güzel
  • 25-10-2023, 16:55:30
    #9
    Bu dünya bizim için yaratılmış fakat biz bu dünya için yaratılmamışız. Bu çok açık ve net.