Size çok subjektif bir soru soruyorum hayat güzel mi?

Güzelse niye.

Bence hayat yalnızca acıdan ibaret. Ne kadar az acı çekersen o kadar rahatlamış hissedersin ve hayat güzelleşir ama acıdan kurtulmanın hiçbir yolu yok.

Acıyı unutturacak şeyler ya da acıyı hafifletecek şeyler arayışındayız hepimiz. Escapism de zaten bu gerçeklerden biri.