Size çok subjektif bir soru soruyorum hayat güzel mi?
Güzelse niye.
Bence hayat yalnızca acıdan ibaret. Ne kadar az acı çekersen o kadar rahatlamış hissedersin ve hayat güzelleşir ama acıdan kurtulmanın hiçbir yolu yok.
Acıyı unutturacak şeyler ya da acıyı hafifletecek şeyler arayışındayız hepimiz. Escapism de zaten bu gerçeklerden biri.
Hayat Güzel Mi?
18
●614
- 25-10-2023, 16:50:23
- 25-10-2023, 16:52:35Hayatında gerçekten değer verdiğin birisi varsa güzel eğer yoksa anlamsız bence
- 25-10-2023, 16:53:16Paran varsa güzeldir. Para herşey mi lafıda yalandır aksini iddaa eden zengindir
- 25-10-2023, 16:54:32Param olsa çok daha güzel bir hayat yaşayabilirdim eminim. Zenginlik, istediğini alabilme, Dubai tatilleri falan değil. Gerçekten öyle paran varsa güzel.princeoyko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2023, 16:55:30Bu dünya bizim için yaratılmış fakat biz bu dünya için yaratılmamışız. Bu çok açık ve net.