• 24-10-2023, 18:06:18
    #1
    Merhabalar,
    Samimi olduğum kuzenim ,birkaç haftadır kaşındığını söyledi. Bu kadar uzun süren kaşınma problemini uyuz olarak tahmin ettim hastaneye gitmesini söyledim.

    Doktor uyuz olduğunu ve kokulu bir ilaç yazdığını söyledi.

    Önceden geçirmiş olanlar ya da bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi?
  • 24-10-2023, 18:07:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    deniz suyunu tavsiye ederim.
  • 24-10-2023, 18:09:27
    #3
    Uyuz oldum tabiri gerçek oldu ülkede...

    Tanıdıklarımın çoğu uyuz oldu..

    Tipik ortadoğu hastalığıymış bu arada..
  • 24-10-2023, 18:10:29
    #4
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deniz suyunu tavsiye ederim.
    Gerçekten işe yarıyorsa kendisine söyleyeceğim
  • 24-10-2023, 18:13:44
    #5
    Hocam 60 derecede duş almak fakat kişiye göre değişir bence bu derece dikkat edin yanmayın. Ek olarak yastık kılıflarını sürekli yıkamak sirke ile. Ve kıyafetleri çöp poşetine koyup havasını çekip balkonda bekletin bir kaç gün.
  • 24-10-2023, 18:13:58
    #6
    Kendini 3-5 gün karantinaya alıp ilacı kullanması lazım oda arkadaşlarına bulaşırsa sürekli bir döngü halinde olur ve kurtulması uzun zaman alır
  • 24-10-2023, 18:17:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    karagecili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten işe yarıyorsa kendisine söyleyeceğim
    tedavi etmeyeceği cilt hastalığı yok diye düşünüyorum. karakeçililerden misin
  • 24-10-2023, 18:20:59
    #8
    Wilkinson pomad 3 gün hiç yıkanmadan kullanacak evdeki her yer sirke ile silinecek süpürülecek tek çaresi budur başka yöntem aramayın 2 kez geçirdim
  • 24-10-2023, 18:23:52
    #9
    muhtemelen Wilkinson pomad yazmıştır , kwelleda bir şeye yaramıyor benim başıma geldi valla gittim beyaz sirke , tuz karıştırdım sürdüm her yerime 1 hafta