Merhabalar,
Samimi olduğum kuzenim ,birkaç haftadır kaşındığını söyledi. Bu kadar uzun süren kaşınma problemini uyuz olarak tahmin ettim hastaneye gitmesini söyledim.
Doktor uyuz olduğunu ve kokulu bir ilaç yazdığını söyledi.
Önceden geçirmiş olanlar ya da bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi?