• 23-10-2023, 18:41:46
    #1
    Arkaşlar telefonum YURTDIŞI İPHONE 12 PRO MAX ve Türk telekom hattım var fiziksel olarak, bugün E sim aldım tekrar yeni bir hat olarak Turk telekomdan ama E sim aktif olmadı ne önerirsiniz, Servis yok diyor, 2 İMEİ de kayıtlı benim adıma E - Simi 2. İMEİ ye kaydettirdik ne yapmam lazım?
  • 23-10-2023, 18:43:01
    #2
    E-Devletten baktınız mı IMEI eşleşmiş mi?
  • 23-10-2023, 19:16:02
    #3
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devletten baktınız mı IMEI eşleşmiş mi?
    henüz eşleşmemiş hocam TT çalışanı eşleşti hemen aktif olur dedi , aktif olmayınca btk ile görüşün dedi , btk ile görüştüm 24 saat içinde çözemye çalışcaz dedi kayıt açtı
  • 23-10-2023, 19:51:50
    #4
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devletten baktınız mı IMEI eşleşmiş mi?
    Hocam eşleştirilmiştir diyor şimdi ama yine çekmiyor

    edit: 24 saat içinde aktif hale geldi