E sim Hakkında Sorum Var Turk Telekom
3
●114
- 23-10-2023, 18:41:46Arkaşlar telefonum YURTDIŞI İPHONE 12 PRO MAX ve Türk telekom hattım var fiziksel olarak, bugün E sim aldım tekrar yeni bir hat olarak Turk telekomdan ama E sim aktif olmadı ne önerirsiniz, Servis yok diyor, 2 İMEİ de kayıtlı benim adıma E - Simi 2. İMEİ ye kaydettirdik ne yapmam lazım?
- 23-10-2023, 19:16:02henüz eşleşmemiş hocam TT çalışanı eşleşti hemen aktif olur dedi , aktif olmayınca btk ile görüşün dedi , btk ile görüştüm 24 saat içinde çözemye çalışcaz dedi kayıt açtıPATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2023, 19:51:50Hocam eşleştirilmiştir diyor şimdi ama yine çekmiyorPATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit: 24 saat içinde aktif hale geldi