Arkaşlar telefonum YURTDIŞI İPHONE 12 PRO MAX ve Türk telekom hattım var fiziksel olarak, bugün E sim aldım tekrar yeni bir hat olarak Turk telekomdan ama E sim aktif olmadı ne önerirsiniz, Servis yok diyor, 2 İMEİ de kayıtlı benim adıma E - Simi 2. İMEİ ye kaydettirdik ne yapmam lazım?