• 21-10-2023, 15:06:29
    #1
    Yahu bu işin bir yolu yok mu herkes uygulamalardan e-sim okutma taktiğini deniyor ve bu işleme 2000 tl istiyor. Ve bu taktikle benim telefonum açılmıyor.
    Telefon 14plus
    1 fiziki sim, 1 e-sim iki İmei de kapalı, hat Vodafone
    Yok mudur bunun bir çözümü bu kaydı yapabilen ?
  • 21-10-2023, 15:08:54
    #2
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Maalesef 13 pro max var bende aynı durumdayım açan yok hocam ocağa kadar bekleyeceksin.
  • 21-10-2023, 16:55:20
    #3
    Türk Telekom hattına geçiş yaparım dersen arkadaşım var TT Hattına 4 aylık bir geçici kayıt yapılabiliyor şuan istersen PM at yönlendireyim