Yahu bu işin bir yolu yok mu herkes uygulamalardan e-sim okutma taktiğini deniyor ve bu işleme 2000 tl istiyor. Ve bu taktikle benim telefonum açılmıyor.
Telefon 14plus
1 fiziki sim, 1 e-sim iki İmei de kapalı, hat Vodafone
Yok mudur bunun bir çözümü bu kaydı yapabilen ?